SEO je jedna z nejdůležitějších věcí každého webu, který má dobře fungovat pro roboty vyhledávačů.
Jedná se zde jak o technické věci, které mohou bránit robotu si web projít. Zaindexovat jeho obsah a poté předložit vhodnou odpověď z webu uživateli. Pokud byste na webu tuto část neměli v pořádku, tak to může být pro návštěvnost webu velký problém.
Jedná se také ale i celkové rozložení webu a jeho sekcí a menu, kterému se říká informační architektura. Na základě ní by se měl uživatel na webu dokonale vyznat a dostat se napříč všemi sekcemi, které na webu máte kam potřebuje. Patří sem například i filtry v produktových kategoriích, nebo umístění štítků na obsahové stránky.
Tento výstup se dělá na základě analýzy klíčových slov, která by měla být hlavním stavebním kamenem každého webu. Takto analýza vám odhalí, co lidé v daném segmentu, kterým se web zabývá hledají. Ať už se jedná o e-shop, nebo klasický web, tak tento výstup vám odpoví na velké množství otázek právě o vašich zákaznících. Zjistíte jejich potřeby a můžete jim je na vašem webu splnit. Je to také ideální podklad pro obsahovou strategii a také linkbuilding.
Co vám technické SEO přinese: