Jen mizivá část prodejců má to štěstí, že se jejich produkt nebo služba prodává sama. Ostatní musí vymyslet, jak klienty oslovit. A nejenom jak být slyšet, ale aby jejich hlas byl pro klienty neodolatelným vábením pověstných sirén. Jen s lepším koncem. My pro vás najdeme ten správný tón, na který vaše cílovka zaručeně uslyší.
Chcete dělat obsahový marketing namísto nahodilého obsahu?
Možná už se o kvalitní, relevantní a atraktivní obsah na svém webu pokoušíte, ale pořád je výsledkem jen nudný, zaměnitelný a nahodilý příspěvek na blogu, produktový popisek nebo post na sociálních sítích. Náš obsahový marketing vám nastaví dlouhodobou strategii pro všechny komunikační kanály. Zákazníci tak uslyší to pravé v tu pravou chvíli.
Nedaří se vám získat věrné zákazníky?
Ukažte zákazníkům, že vám na nich záleží. Že to pro vás nekončí, jen co dostanete peníze. Pečujte o ně, raďte jim, bavte je. Ve všem vám pomůže správná komunikační strategie. Zákazníci se k vám budou rádi vracet jako děti do cukrárny.
Máte unaveného interního copywritera?
Pomůžeme vám, když hledáte pohled zvenčí i další ruce, protože vaše interní síly nestačí. Budeme vzpruhou pro kolegy, kterým se tvorba obsahu změnila v nudnou rutinní činnost.
Zajistíme konzultace, celkový audit i jednotlivá doporučení, které vám i vašemu týmu vrátí jiskru a prvotní nadšení pro věc.
Hned na začátku s vámi probereme, co váš web trápí a jak ho můžeme vylepšit. Klidně se může stát, že se společnou diskuzí a rychlou analýzou dostaneme k jinému (a lepšímu) zadání, než jste zamýšleli.
02
Jak na to krok za krokem
Společně si odsouhlasíme cíle spolupráce a kroky k jejich dosažení. Některé mohou být jednorázové, jiné dlouhodobější. Vše zohledníme v harmonogramu projektu.
03
A kolik že to bude stát?
Vždy budete přesně vědět, jaká je časová náročnost spolupráce, a kolik vás budou jednotlivé kroky i fáze projektu stát.
04
A pak se dějou věci!
Pustíme se do podrobné analýzy vašeho webu, která často posune i váš pohled na podnikání. Budeme se vás ptát, hodně. A zapojíme i hodně nástrojů, abychom váš web prozkoumali ze všech směrů.
05
Píšeme, kreslíme, budujeme
Na základě analýzy pak kreslíme wireframy, textujeme tlačítka i celé blogy, budujeme odkazové portfolio, spouštíme e-mailingové kampaně,… A celkově tak posouváme váš web výš SERPem i kvalitou.
06
Skvělý nám nestačí
Stejně jako online svět není ani naše práce statická a neustále se vyvíjí. Proto nekončíme, ani když odvedeme skvělou práci. Hodnotíme, testujeme a upravujeme, aby byla skvělá pořád.
„GetFound je nejenom skvělá agentura, ale také fajn lidi. V rámci e-shopu nám pomáhají s tvorbou obsahu, který je nad naše očekávání. Ať se jedná o různé spolupráce či vytvoření obsahového plánu, včetně linkbuildingu, copywritingu a zapojení produktů, výsledek je vždy perfektní.“
„S GetFound jsme začali spolupracovat v roce 2021 na věcech, které jsou pro klienty většinou méně viditelné, a přesto je každý e-shop potřebuje. Jsme velmi spokojení jak po stránce doručených výsledků, tak po stránce komunikace s GetFound. Společně jsme vylepšili naše články, zviditelnili se na organicu a postavili jsme zcela nový e-shop. Za MKLůžkoviny můžeme GetFound doporučit každému novému klientovi!“
„Začal jsem s GetFound spolupracovat před mnoha lety. Zpočátku se jednalo primárně o linkbuilding, ale postupem času se spolupráce rozšířila přes SEO až po pomoc při redesignování e-shopu a UX úpravy. Díky tomu se zlepšila návštěvnost webu, ale hlavně se zlepšil konverzní poměr objednávek.“
„S agenturou GetFound pracujeme dlouhodobě od roku 2020 v oblastech návrhu a realizace internetových stránek, optimalizace vyhledávání a dalších aktivitách. Spolupráce funguje velmi dobře, nejvíce oceňuji proaktivní přístup, kdy kolegové z GetFound přemýšlí nad souvislostmi a přichází s vlastními podněty na zlepšení. Agenturu GetFound můžu tak jen doporučit.“
„GetFound jsme oslovili v roce 2020. Od začátku nám pomáhají s obsahovou strategií, zlepšením našeho odkazového profilu i organické návštěvnosti z vyhledávání. Spolupráce s nimi je moc fajn a je na našem webu znát, takže rádi doporučujeme dál.“