Přeskočit na obsah
Cashbot

Úvod / Obsah, SEO, UX / Cashbot

Cashbot

Kdo je klient

Cashbot je moderní finanční služba pro podnikatele (OSVČ, malé a střední firmy). Na českém trhu působí od roku 2018. Kromě úvěru a proplácení faktur poskytuje klientům investiční úvěry jištěné nemovitostí a platební metodu CashbotPay, přes kterou mohou podnikatelé nakupovat na IČO a rozdělovat si platbu na 3 části bez navýšení.

Cashbot je naším dlouhodobým klientem. Jeho web www.cashbot.cz průběžně revidujeme a zdokonalujeme, aby vždy zohledňoval aktuální směřování firmy i změny na trhu. 

Tato případová studie popisuje stav v roce 2022.

Cíl spolupráce

Celkový redesign stávajících webových stránek Cashbotu, aby uceleným, přehledným a srozumitelným způsobem prezentovaly:

Zaměřili jsme se na dvě hlavní oblasti:

  1. zpřehlednění a maximální zjednodušení informační architektury webu

Stávající stránky měly nepřehlednou hierarchii s chaotickým vzájemným prolinkováním i CTA a s nesrozumitelnou uživatelskou cestou.

  1. strukturování jednotlivých stránek, aby všechny prvky uživatelsky přívětivým způsobem komunikovaly výše zmíněné informace a generovaly konverze

Stávající stránky (především produktové) byly přehnaně obsáhlé, repetetivní a neatraktivní pro cílovou skupinu.

“Podnikání v oblasti finančních služeb, navíc nebankovních, a ještě k tomu zaměřených na segment SMB a OSVČ, vyžaduje srozumitelná a transparentní sdělení, která dávají smysl i obchodně.”

Výsledky

Po celkové revizi stávajících webových stránek došlo k významnému zeštíhlení informační architektury webu. Uživatelská cesta se zpřehlednila díky jednoznačně definované struktuře, navigační liště a přechodům maximálně do úrovně podstránek.
Na úrovni jednotlivých produktových (a informačních stránek) došlo také k výraznému zpřehlednění a zatraktivnění obsahu pomocí srozumitelných prvků vybízejících k akci.

Informační architektura webu před UX úpravami
Informační architektura webu po UX úpravách

Zvolená strategie

Hlavní sdělení jsme vystavěli na třech společných atributech Cashbotu: nejlevnější, nejjednodušší, nejrychlejší.

(finální vizuální podoba jednotlivých sekcí je v galerii níže)

Produktová stránka po UX úpravách (mindmap)

Galerie

Ukázky myšlenkových map (mindmap) reflektují stav v roce 2022. Reálné ukázky webu jsou novějšího data, takže mohou obsahovat i novější prvky. Základ stránek je však stejný právě od redesignu z roku 2022.

2024. Getfound s. r. o.
All Rights reserved.

Nahoru Nahoru