Určitě jste všichni již slyšeli u získávání důvěryhodnosti e-shopu nebo webu pomocí kladných zákaznických referencí. Rozhodně je to dobrý způsob, jak zákazníkovi ukázat, že daná...
Kdybych to měl zkrátit do jediné věty, napsal bych: Může, ale ne každý. Jak patřit mezi ty úspěšné malé eshopy, které nejenom přežívají, ale dokonce...
Influenceři jsou trendsetteři, Influenceři mají větší vliv než média, s influencery musíte začít spolupracovat! Tahle slova jsem si nevymyslela, přečetla jsem si je a čtu...
Vedete nebo jste si právě založili nový e-shop? Pak určitě oceníte mít přehled v oblasti online marketingu. Připravili jsme seznam stránek a zdrojů, které je...
Agentura Medio Interactive připravila ve spolupráci s moderujícím Filipem Podstavcem už pátý ročník odborné konference SEO Restart, kde jsme samozřejmě nemohli chybět ani my. Slovo...
Jak tvořit poutavý obsah s železnou pravidelností a přitom na jeho tvorbě nevyčerpat svou energii a čas, které potřebujete věnovat ostatním činnostem? Pomocníkem vám může...
Ve středu 16.11. se náš kolega Vláďa zastavil na skvělé konferenci o content marketingu. Zaujaly ho některé myšlenky přednášejících. Jestli jste akci propásli a myslíte...